Keď sa povie futbal, mnohým mladým športovcom zažiaria oči. A keď sa povie „vstupenky na zápas Slovensko – Taliansko či Finále šampionátu“, je to pre nich ako sen.
Práve takýto zážitok daroval Slovak Telekom viacerým mládežníckym tímom z celého Slovenska.
Ako národný partner UEFA U21 EURO 2025 pripravil súťaž, vďaka ktorej mohli mladí futbalisti získať vstupenky na prestížne zápasy najväčšieho mládežníckeho turnaja v Európe.
Do súťaže sa zapojili kluby v 8 mestách a výhercovia si už svoje výhry užili priamo na štadiónoch – v atmosfére, ktorá motivuje a inšpiruje.
Výnimočný zážitok, ktorý motivuje
„Futbal má obrovskú silu spájať. Chceli sme, aby si naši mladí hráči mohli užiť šampionát na vlastnej koži.
Aby videli, kde môže ich snaha viesť – a možno raz aj stáli na podobnom trávniku v reprezentačnom drese,“ hovorí Ján Majerčík, manažér retailu a D2D predaja Slovak Telekom.
Kto sa tešil z výhry?
Zápasy navštívili mladí futbalisti z klubov ako FK Nitra, FC Spartak Trnava, FK Tempo Partizánske, FC Abrahám, FC Košice, KŠK Žilina, ŠKF Sereď, FC DAC 1904 Dunajská Streda, AS Trenčín, TATRAN Prešov či Academy Janočko.
Niektoré kluby boli obdarované aj ako poďakovanie za dlhoročnú prácu s mládežou – napríklad TL Malinovo, TJ Jednota Bánová, FC Spartak Trnava, FC DAC 1904 Dunajská Streda, FK Nitra, FC Lokomotíva Košice, AS Trenčín či AFC Nové Mesto nad Váhom dostali vstupenky ako darček.
Nešlo len o futbal, ale o spomienky
Pre mnohých to bol prvý veľký zápas, ktorý videli naživo. Pre niektorých prvý výlet s tímom, prvý kontakt s medzinárodnou atmosférou. A možno aj prvý krok k veľkým snom.
,,Radi by sme poďakovali Telekomu za možnosť zúčastniť sa prestížneho futbalového zápasu Anglicko – Nemecko. Je skvelé, že môžeme mladým športovcom ukázať, kam sa môžu dostať, ak budú poctivo a tvrdo trénovať. Takéto zážitky sú pre nich veľkou motiváciou a inšpiráciou do ďalšej práce," prezradil p. Demeter, rodič jedného z odmenených hráčov z Nitry.
Šampionát sa koná na Slovensku po 25 rokoch a stáva sa historickým míľnikom pre slovenský futbal aj fanúšikovskú komunitu.
Vďaka partnerstvu Telekomu so značkou UEFA U21 mohli byť jeho súčasťou aj tí, ktorým by sa inak na štadióny dostať nepodarilo. A možno raz budú stáť na ihrisku už nie ako diváci – ale ako hráči, ktorí v sebe nesú spomienku na leto 2025.